Monday, March 16, 2015

Jerk Chicken!

New York, New York! Moet eerlijk toegeven dat ik nooit zo'n fan van New York was, ben meer van het type "geef mij maar Aamsteerdaaam!". 


Dit weekend heeft wel een nieuw lichtje op "the Big Apple" geschenen.
Vooral door de vrienden die de spots weten, rollspots, foodspots, shots-spots, free-pizza spots with every round en de party-spots!


Dat vond ik duss...???
Vrijdag: Op weg naar LES Coleman skatepark NYC

Eten na de sessie
De volgende dag regende het, dusss niet rollen maar koffie in de hipste tent ever
maar daar ontkom je niet aan in Williamsburg.

1 koffie was voldoende toen was het tijd voor iets gezonders,
een hippe, biologische bloody mary en allemaal biologische, organische, handgeplukte, gepocheerde en vooral hippe maaltijden.

Dit is waar het om ging! de pannekoek!
Laura en Jesse lieten er niks van heel.

Pannekoek!!!

Dit was mijn deel, dik of niet! 
Een goede basis voor een avond vol met drank. 
die basis hadden we nodig....dit was aan het begin van de avond.



duidelijk een paar cocktailtjes later, check Vivien!
Melissa daarentegen bleef stug....ja bleef stug
Was facking dope, ook Melissa. Wat een vette avond! 
Potje 9-ball gewonnen van Marnix.
Zondagochtend, kater voer maar dan doe ik het geen eer aan 
want dit is da Bomb!
Jerk Chicken!
Ox tale!
Fack wat lekker!!!!

en we hebben het hier lekker opgegeten, thanx Natasha!
Marnix was er ook!





No comments:

Post a Comment